Beskyt dine tænder med en paradentosebehandling

Er du bange for, om du har fået tandkødsbetændelse, også kendt som parandentose? Det er vigtigt at behandle tandkødsbetændelse i tide, da det ellers kan udvikle sig og give større skader på dine tænder. Derfor er det vigtigt, at du regelmæssigt går til en god tandlæge for at forebygge og beskytte dine tænder mod tandkødsbetændelse.

Tandlægerne på Vodroffsvej ved Marianne Clemensen tilbyder en moderne og professionel paradentosebehandling med regelmæssige tandrensninger, så du kan vedligeholde dine tænder. Du finder vores tandklinik på Frederiksberg.

Hvad er paradentose?

Paradentose er en betændelsestilstand i den knogle, som din tandrod sidder fast i.

Parodontitis er en af de to store tandsygdomme, der kan udvikle sig fra en simpel tandkødsbetændelse til et alvorligt tab af tændernes fæste i kæben. Men med paradentosebehandling kan du bevare dit naturlige tandsæt.

Symptomer på parodontitis starter i det små

​​Som oftest begynder parodontitis med en simpel tandkødsbetændelse med blødning og irritation fra tandkødet ved tandbørstning og ofte også dårlig ånde.

Bliver der ikke sat ind med en behandling i tide, vil den kroniske tandkødsbetændelse udvikle sig til parodontitis – en betændelse i den kæbeknogle, hvor tandroden sidder fast. Det medfører, at tænderne løsner sig og til sidst mistes.

Hvad koster paradentosebehandling?

Vores priser på en paradentosebehandling vil variere. Prisen vil nemlig afhænge af hver enkelt tandsæt, da nogle vil have behov for yderligere behandling. Vi vil derfor gerne se på dine tænder, før vi kan give dig en konkret pris.

Bestil en paradentosebehandling allerede i dag

Har du fået tandkødsbetændelse, eller vil du gerne forebygge det? Så bestil en tid hos os på telefon 33 24 12 05 eller skriv til vores e-mail marianne.clemensen@mail.dk.​