Få flotte hvide tænder med kosmetisk tandblegning

Synes du, at dine tænder er misfarvede eller har et gulligt skær? Så kan løsningen være en professionelt udført tandblegning. Hos Tandlægerne Vodroffsvej ved Marianne Clemensen på Frederiksberg tilbyder vi alle former for kosmetisk tandbehandling, der kan give dig et flot, hvidt smil tilbage.

Det kan handle om blegning af en enkelt rodbehandlet tand, men det kan også være blegning af alle tænder til plast- og porcelænskroner.

Hvorfor bliver tænder misfarvede?

​Der er flere årsager til, at dine tænder kan blive misfarvede eller bliver det, som du bliver ældre.

Mad, drikke og rygning spiller den største rolle

​Den hyppigste årsag til misfarvede tænder skal findes i det, vi indtager. De færreste er i tvivl om, at rygning giver gule tænder. Men der er også en del mad og drikke, som har samme effekt – eksempelvis rødvin, te og kaffe.

Her kan en tandblegning nedbryde de farvede molekyler fra førnævnte og bringe de hvide tænder tilbage. Du kan få dit flotte smil tilbage med afblegning af tænder.

Vores tænder bliver mindre hvide med alderen

​Alderdom giver de fleste mere gullige eller grå tænder. Det skyldes nogle helt naturlige processer i forbindelse med alderdommen.

Nogle mener, det er naturligt og en del af charmen. Er du træt af dine gullige og grå tænder, kan det afhjælpes med en tandblegning.

Arvelige sygdomme kan også være årsag til gullige tænder

​Misfarvede tænder kan skyldes en medfødt eller arvelig sygdom.

Uanset årsagen kan dine tænder igen blive hvide med en tandblegning, hvis du er træt af gullige og grå farver.

Hvad koster en tandblegning?

Vores priser på tandblegning afhænger af, hvor meget eller lidt du skal have afbleget. Der tages nemlig individuelle hensyn til dine behov og forventninger.

Du kan altid komme til en konsultation, hvor vi kan give dig et godt tilbud med en så billig pris som muligt på tandblegning.

Få foretaget en tandblegning hos din tandlæge – bestil tid i dag

Skal vi lysne dine tænder med blegning af tænder? Så bestil en tid ved at ringe eller skrive til os.

Ring på telefon 33 24 12 05 eller skriv til vores e-mail marianne.clemensen@mail.dk